עיסוי מפנק: עיסוי מפנק יכול להעניק חום, רוגע ושביעות רצון למטופלים. יש לו השפעה מרגיעה על המטופלים ואינו מחזיק מעמד זמן רב. הוא גם משתמש בלחץ חזק יותר על פני כל הגוף על מנת לשחרר תחושות של מתח, כאבים אך מבלי לגרום יותר מדי אי נוחות על ידי שפשוף על אזורים רגישים.

עיסוי מרגיע: סוג זה של עיסוי נועד להסיר מתחים, כאבים או סתם מה שאנשים מרגישים שהם צריכים כרגע. הלחץ קל אך מתמשך ולכן הוא לא רק תגובה מהירה לאזור מרגיש מתוח. זה גם טוב ל"שפשופים" כאשר למישהו יש כאב חריף מפציעה פתאומית שעיסוי קבוע יעזור להחלים עם טיפול אחד או שניים.

כשאנחנו מתחילים את השנה החדשה אני רוצה לקחת את הזמן לפנק את עצמי עם מעסה. מה שמעודד אותי עוד יותר בגלל זה הוא שאני יכול להחליט אם אני רוצה שהעיסוי שלי יהיה על פינוק והרפיה, או אחרת לגמרי. ht ... Читать дальше »

Просмотров: 101 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

ריקודי בטן הם בדרך כלל פעילות נשית, אבל על פי ספר ריקודי הבטן למתחילים - מהדורת מין בטן מאת קייטי ק וקארה דוגן, "זה למעשה לא כרוך באותן השלכות (כלומר, גברים הם דחיפות חלשות) כמו ג'אז ובלט".

תרגום: גברים יכולים לעשות את זה בסדר גמור! התפקיד כמובן תלוי בך! ואם את מודאגת מה ללבוש, אל תהסס להשתמש ב"כרית לא מסומנת" במקום צעיף ירך.

רעלה ארוכה מעודדת גם לגברים שרוצים להשתתף בעיסוק הנשי המסורתי הזה.

"ריקודי בטן כצורת אמנות פותחה ושוכללה בעולם הערבי, ובכל זאת נהנים מהתרגול שלו ומשותפים אותו ברחבי העולם". לגבי הכללת גברים בריקודי בטן, "ריקודי בטן היו גם מקום לגברים הומוסקסואלים לבטא את הגבריות האותנטית שלהם". בחברה של היום, שנאת נשים היא לא רק בעיה חד כיוונית.

אני אוהב את הפוסט הזה של אלנה מרסיל כי היא מעלה נקודה טובה כי אני ... Читать дальше »

Просмотров: 82 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)

הציגו לקהל את השכיחות הנרחבת של כאבי צוואר והשפעתם המזיקה על הפרודוקטיביות ואיכות החיים

עבור אנשים רבים, ניסיון קליני או תאונת דרכים עם כאבי צוואר הוא האירוע היחיד שמדגים במפורש את ההשפעות המחלישות שיכולות להיות לכאבי צוואר כרוניים על מישהו.

אנשים הסובלים מכאבי צוואר כרוניים מכירים היטב את האומללות. כמעט כל מהלך שהם עושים כואב, מה שמקשה על המעבר דרך החיים הערות. הם נאבקים בתנועות הגוף ומתוסכלים ממגבלות העבודה שלהם ותסכולים אלו מובילים בסופו של דבר לפגיעה בבריאות.

עם זאת, אי אפשר להדגיש עד כמה חשובה רכישת אופציה לטיפול טבעי (למשל, כסא עיסוי). החל מהשוואת הלחץ בין החוליות ועד להקלה על השרירים הכואבים, כסאות עיסוי מציעים הקלה מסוימת באזור זה, לעתים קרובות לפני ניתוח או זריקות מתאפשרות.

מחפשים את כסא העיסוי הטוב ביותר לכאבי צוואר? הכיסא הנכון יכול להועיל, על פי ח ... Читать дальше »

Просмотров: 87 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 02.01.2023 | Комментарии (0)