12:09
האם ריקודי בטן לגברים

ריקודי בטן הם בדרך כלל פעילות נשית, אבל על פי ספר ריקודי הבטן למתחילים - מהדורת מין בטן מאת קייטי ק וקארה דוגן, "זה למעשה לא כרוך באותן השלכות (כלומר, גברים הם דחיפות חלשות) כמו ג'אז ובלט".

תרגום: גברים יכולים לעשות את זה בסדר גמור! התפקיד כמובן תלוי בך! ואם את מודאגת מה ללבוש, אל תהסס להשתמש ב"כרית לא מסומנת" במקום צעיף ירך.

רעלה ארוכה מעודדת גם לגברים שרוצים להשתתף בעיסוק הנשי המסורתי הזה.

"ריקודי בטן כצורת אמנות פותחה ושוכללה בעולם הערבי, ובכל זאת נהנים מהתרגול שלו ומשותפים אותו ברחבי העולם". לגבי הכללת גברים בריקודי בטן, "ריקודי בטן היו גם מקום לגברים הומוסקסואלים לבטא את הגבריות האותנטית שלהם". בחברה של היום, שנאת נשים היא לא רק בעיה חד כיוונית.

אני אוהב את הפוסט הזה של אלנה מרסיל כי היא מעלה נקודה טובה כי אני מקבל שאלות כאלה כל הזמן. ""מה בדיוק אנחנו רוצים לדעת?"" מה אתה חושב? האם לריקודי בטן יש מקום לגברים?

ריקודי בטן קיים מאז התקופה הפרה-קלאסית, שמקורו באפריקה. לאחרונה היא הפכה לשנויה יותר במחלוקת עקב סטנדרטיזציה מערבית ופרשנות שגויה סביב השפעתה על "התנהגות חברתית הולמת לנשים". רקדניות בטן עצמן תרמו רבות לשינוי סטנדרטים אלה של התאמה על ידי הדגשה שיכולות להיות הגדרות שונות של נשיות מתאימה על פני תרבויות או חברות שונות

כן, ריקודי בטן מיועדים לגברים, כמו לכל המינים. באופן מסורתי, ריקודי בטן תמיד נתפסו כביטוי מופשט של נשיות ונשיות. עם זאת, בעולם של היום, נשים יכולות לקבל גישה להיות גבריות בדרכים אחרות שאינן מסתמכות על סטריאוטיפים מסורתיים של מהי נשיות או כוח נשי.

אנשים גדלו להאמין שאתה חייב להיות נקבה כדי ליהנות או להשתתף בצורת ריקוד מסוג ארץ אמנות זו. אבל משהו שכדאי להזכיר הוא שאנשים רבים אכן מקבלים את ההשראה שלהם מצפייה בכמה רקדניות איקוניות כולל מדונה ושאקירה לצד גברים אלה ששאבו מוטיבציה מהמסורות הללו שוב ושוב במהלך השנים.[1] בהתחשב בהיפר-מיניות המתוארת בכל הנוגע לסגנון הריקוד, הביצועים והתלבושות; אנשים גם נטו לפרש את ריקודי בטן כמשהו השמור אך ורק לנשים בלבד."

הרקדן, האמרגן ומדריך היוגה שאהין אפשאר הוא האיש הראשון שאי פעם היה בעל התמחות מדריך בסטודיו לכושר ריקודים של Exhale New Orleans. שאהין אפשאר פתחה את הדלת לגברים פוטנציאליים בכל רחבי העולם לחקור דרך חדשה של ניסויים, ביטוי ופיתוח תחושת קצב טבעי

יצירתיות היא מיומנות חשובה ליזמים, אנשי מקצוע ואנשים פרטיים שרוצים ללמוד איך לרקוד בטן. עם יצירתיות אפשר לעשות פלאים ולעשות פעולה שמקדמת הצלחה ארוכת טווח. כאנשים חדשניים שרוצים לערער על מה שנעשה עד כה בכל תחום עבודה או סביבה עסקית אז ריקודי בטן לגברים זה בשבילך! ƒ

לא, בניגוד למה שנהוג לחשוב ולכמה סרטים, הריקוד החברתי ממוצא מזרח תיכוני אינו מיועד אך ורק לנשים. ריקוד בטן הוא ריקוד עולמי שנעשה גם על ידי גברים - הם נקראים "דנדי".

התבנית הכללית אומרת: ליווי בירושלים

-הסקירה הכללית של כותרות מדור הפוסטים בבלוג שלי ומילות מפתח

-הצהרת מבוא שמתחילה במשפט נושא חזק. יש לכלול כמה משפטים נוספים אם זה ישפר את תוכן הפוסט בבלוג לפני סיום באמירה מנומסת שמזכירה לקוראים ששיפורים תמיד צפויים

*3 כוכביות ואחריהן כוכבית שמתחילה את הפסקה הבאה*

ריקודי בטן עדיין מבוצעים בעיקר על ידי נשים. אבל גברים לוקחים יותר ויותר קורסי ריקודי בטן, חלקית מתוך סקרנות לגבי צורת הריקוד האסורה כביכול, אבל גם כדי לשפר את הכושר הגופני שלהם israel-lady.co.il|https://israel-lady.co.il/

השתקפות אישית:

ריקודי בטן ל-Dummies הוא ספר מצחיק שמוכיח שלמרות שגברים אולי אינם קשורים באופן מסורתי לצורת הריקוד הספציפית הזו; גברים יכולים לבצע את סגנון הריקוד הזה בקלות.

Просмотров: 81 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar