בנגקוק - בירת הכיף ותאילנד. העיר הגדולה ביותר במדינה מציעה לקוחות פוטנציאליים אלגנטיים לבנות של פעילויות פנאי. בר גו - מפעלי ניצולים בין תושבים מקומיים לתיירים. רקדנים במפעלים אופנתי לעשות כניסה טובה כל יום. יתר על כן, הרוסים מורשים לא רק לרקוד, אלא גם לעסוק בצריכה.

איך להיות ללכת ללכת בלרינה בבנגקוק?

הזן את מוסד הנערה האליטה מרוסיה רק ​​באמצעות חברים או באמצעות סוכנות דוגמנות. כמובן, על רשתות חברתיות, רקדנים של ז'אנר אשר לעתים קרובות לכתוב מנהלי ליים של גו Gou. הבחורה מבטיחה "הרי הזהב", הצלחה ותהילה. להיות רקדנית הנדרשת מחוץ למדינה הפרטית - חלום עבור נציגי מגדר חלשים רבים.ב 95% מהמקרים, ההצעה בסופו של דבר בהונאה. הנערה על הקניות שלו טס למדינה של מישהו אחר ורואה כי הבר הוא הרגיל ביותר, מחושב על יפנית וסינית. להרוויח במקום דומה לא יעבוד הרבה. מאז ההעסקה אינה רשמית, אם כן, יש צורך לסובב את הנקודה החמישית למשכורת פרוטה!

אחרת נשים הרוסיות שהגיעו לחוזה התעסוקה מוערכים. חוזה מנהל בר מסתיים עם סוכנות דוגמנות המ ... Читать дальше »

Просмотров: 127 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

כשזה מגיע לעובדה כי נשים רוצה במיטה, גברים נוטים לבצע טעויות חמורות שניתן להימנע. בזמן שאתה יכול לשקול את עצמך מאהב יפה, לא להיות מדי מרוצה עצמית אם אתה לא יודע מה האישה שלך רוצה. סקר שנערך לאחרונה הראה כי רוב הגברים אינם אוהבים מיומן מה הם חושב סקס רע הוא תוצאה של חוסר הבנה של תשוקות הנשים. כשמדובר ביסודות, גברים נוטים לעשות טעויות חמורות.

התוכן של המאמר

1 לא מספיק prelude 2 אורגזמה היא לא המטרה העיקרית 3 זהיר עם האצבעות שלך 4 שמור כאשר אתה לא יכול עוד 5 להגדיל את הרגישות לרצונותיה 6 קל עם הדגדגן 7 זכרו את כל גופו 8 גס עכשיו, אבל להיות מתוק מאוחר יותר 9 חיזוי 10 אל תדאג נקודת G 11 שמור שתיקה 12 סיכום

האישה שלך מדומה אי פעם אוֹרגַזמָה? ואם היא מחקה, איך היית מזהה? אם אתה מאמין במחקר אוניברסיטת Lancashir, אז 4 מתוך 5 נשים מעמיד פנים. זה אומר, שרוב הגברים נוטים לעשות טעויות במין, בגלל אילו נשים מרגיש לא מרוצה. גברים רבים אפילו לא יודעים כי סימולציה מתרחש להיות! איך לברר אם אתה נפוץ שגיאות מיניות וכיצד להימ ... Читать дальше »

Просмотров: 113 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

בעיות במיטה, הם פגשו כל זוג, לפחות יום אחד. זה לא מקובל לדבר בגלוי, כך הנושא מכוסה הרבה מידע שקר עקב קשיים מתעוררים עם הפתרון. ל להתמודד עם השאלה ולא להחריף את המצב, אתה צריך לפזר מיתוסים פופולריים.

התוכן של המאמר

מיתוסים 1 על בעיות בחיים אינטימיים 2 לא להילחם ולבוסס?

מיתוסים על בעיות בחיים אינטימיים

המיתוס הראשון הוא המשמעותי ביותר. "האישה זקוקה לליטוף, אבל לא איש". בשל תפקידים חברתיים מבוססים היטב, שותף קשה לתפוס את הרצונות של אחר. כתוצאה מכך, מין הופך למבחן של סבלנות ויכולות משחק זה של זה, העונג של הדיבור לא יכול ללכת.

קטגוריה זו כוללת סטריאוטיפ שהאישה סקס זקוקה פחות מאדם. בשל שותף אחד חושב שהוא לגמרי מספק את השני, אם כי זה לא.

יש דעה כי מקבל יותר ידע על סקס והעונג לא צריך. לכן, כמה אנשים ביחסים לא מתעניין הרצונות וההעדפות של השותף, מתוך אמונה כי "כל זה צריך, כבר הניח ברמה של האינסטינקטים ".

... Читать дальше »

Просмотров: 104 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)

כדי לחזק דברים או להפוך אותם במסלול הנכון, זה פשוט הכרחי כי, איך להתבטא, חיי המין של שני השותפים היה בולט רָווּי. לכן, גברים, בכלל, שווה לדעת איפה יש נקודות של התרגשות מן הנשים. עובדה כי ידועה לא רבים: הבנות הן אפילו יותר חשובות מהאיכות, שכן אנשים משמשים להביע, לאסומות ראשוניים (חיבה, עיסוי, ו מגע באתרים רגישים על הגוף) מאשר מגע מיני עצמו.

התוכן של המאמר

1 נקודות עירור: רשימה 2 כיצד לעורר אזור erohenna 3 נקודה מיוחדת G 4 למה, זה נודע על איך להביע נקודות ארוגניות?

בזכות איך אנשים התרגלו כדי לבוא לידי ביטוי, את קצות העצבים, הגוף האנושי רגיש מאוד לגעת אדם אחר, ובמיוחד הוא בא לידי ביטוי על ידי נציגים כפי שהוא בא לידי ביטוי, סקס יפה. בניגוד למראה נפוץ, נקודת ההתרגשות, באופן כללי, הן לא רק על החזה ועל הדגדגן.

הם אפילו יותר, עם כל הנשים, הם בודדים. לכן, ללמוד את הגוף של החברה, יודע איפה האזורים ממוקמים ולמצוא אלה כמה מאיתנו לבד אומר, נקודות מיוחדות להביא הנאה פראית - אמנות שלמה. < ... Читать дальше »

Просмотров: 106 | Добавил: chakarin90mn | Дата: 25.03.2022 | Комментарии (0)