00:08
טעויות בלתי נסלחות של גברים במהלך מין: היא טיפסה כך

כשזה מגיע לעובדה כי נשים רוצה במיטה, גברים נוטים לבצע טעויות חמורות שניתן להימנע. בזמן שאתה יכול לשקול את עצמך מאהב יפה, לא להיות מדי מרוצה עצמית אם אתה לא יודע מה האישה שלך רוצה. סקר שנערך לאחרונה הראה כי רוב הגברים אינם אוהבים מיומן מה הם חושב סקס רע הוא תוצאה של חוסר הבנה של תשוקות הנשים. כשמדובר ביסודות, גברים נוטים לעשות טעויות חמורות.

התוכן של המאמר

1 לא מספיק prelude 2 אורגזמה היא לא המטרה העיקרית 3 זהיר עם האצבעות שלך 4 שמור כאשר אתה לא יכול עוד 5 להגדיל את הרגישות לרצונותיה 6 קל עם הדגדגן 7 זכרו את כל גופו 8 גס עכשיו, אבל להיות מתוק מאוחר יותר 9 חיזוי 10 אל תדאג נקודת G 11 שמור שתיקה 12 סיכום

האישה שלך מדומה אי פעם אוֹרגַזמָה? ואם היא מחקה, איך היית מזהה? אם אתה מאמין במחקר אוניברסיטת Lancashir, אז 4 מתוך 5 נשים מעמיד פנים. זה אומר, שרוב הגברים נוטים לעשות טעויות במין, בגלל אילו נשים מרגיש לא מרוצה. גברים רבים אפילו לא יודעים כי סימולציה מתרחש להיות! איך לברר אם אתה נפוץ שגיאות מיניות וכיצד להימנע מהם. כיצד להפוך אורגזמות מזויפות ב הנאה כנה?

לא מספיק prelude

האם אתה חושב עוד פרלוד צלחת: משהו שניתן להקריב ללכת מיד אל הראשי? אם כן, אז אתה קרוב לוודאי לירות בעצמך! מחקרים הראו זאת הרוב המכריע של הבנות לשקול להקדיש את החלק החשוב ביותר חוויה מינית ורוצה לקבל יותר מאנשיהם.

מצד שני, רוב הגברים דורגו במיקום מלא כמו "כל הסוף". במילים אחרות, גברים עושים טעות גדולה כאשר הם שקועים ישירות לעשות אהבה, ולא להשקיע זמן ואנרגיה לתוך הקדמה הימנית! רוב הגברים נוטים לעבור את זה - לנשק כאן ללא מאמץ וללטף שם כאשר הם להתפשט. אבל יותר מדי מחכה לפעולה הגדולה אתה יכול לנסות נואשות להתחיל.

וזה לא יביא לך משקפיים בטווח הארוך. לעשות את זה איטי. ליהנות מכל היבט של פגישה כאשר אתה לומד אישה עם מי אתה חולק את המיטה. נשים נהנות מקדמת - חימום, מין מתפשט, מין אוראלי הדדי. זה גם יוביל למין רווי יותר.

סקס מלא הוא לא רק פיזי הנאה, זה גם קרבה רגשית. אם אתה משתמש במשחק, אתה בונה בסיס חזק של מערכת היחסים המינית שלך, אתה מודיע שלך שותף על מה שאתה מעריך את זה רוצה לתת לה הנאה. מלבד של אותו הקדמה יכול לעורר את ההקצאה של ההורמון של אהבה Oxytocin שני השותפים. לתפוס זוגות מקדים איכותיים מרגישים אבטחה יותר ואוהבת יותר, ההקדמה היא הבסיס של המרגש מִין.

אורגזמה היא לא המטרה העיקרית 2

בנוסף, כאשר אתה בא למין עם נפתחת ברורה רק בהישג של אורגזמה, אתה יכול לאבד את הראייה של הנתיב רגע אקלימי. לא ללחוץ על שום דבר ולא על השותף שלך כך אתה יכול להגיע במהירות לסיום. במקום למהר, למה לא ליהנות הרגע בכלל. תוכלו להאריך את ההנאה שלך ואת האישה שלך הוא ירגיש שהיא עם בחור שבאמת יודע מה הוא עושה. מסקנה, למרות שזה מתעכב, יהיה הרבה יותר משביע רצון עבור שניהם.

זהיר עם אצבעות 3

למרות חדירה של אצבעות נחשב חלק נורמלי של משחק מקדים, כמה בחורים מוזרים ומבולבלים אצבעות פִּין. כתוצאה מכך, הם ממהרים השותפים שלהם עם אנרגיה המיועדת למין. זה גם משקף כי אין להם רעיון קל של האישה הזאת רוצה, אז הם החליטו ללכת קשה ובמהירות. במקום זה אתה חייב לשאוף לגישה מושעה יותר; לגרום לזה להתרגל מרגיש את האצבעות שלך כאשר אתה בהדרגה להכניס אותם יותר. יש מקום עבור אינטנסיביות, אבל ניואנס קטן יהיה ללא ספק לקחת לך הרבה של זמן.

שמור כאשר אתה לא יכול עוד 4

כמו גברים, אנחנו קשורים מאוד לאורגזמה מול נשים שלעתים קרובות זקוקות יותר זמן לגמרי לטבול את עצמך. זה אומר שאתה יכול להיות כמה צעדים מ בסופו של דבר להבחין עם מדאיגה כי השותף שלך הוא מפגר באופן משמעותי מאחור.

אחת הטעויות הנפוצות ביותר של סקס רע היא לנסות לעשות הכל בכוח שלך כדי להישאר אחרי נקודת לא לחזור. מנסה לעצור את הבלתי נמנע, אנשים רבים הופכים אינטנסיבי ומנותקים. כמה מאיתנו יעצמו את העיניים, את המתח וההווה שאנחנו שותים תה עם סבים - כל דבר כדי להאריך את הרגע.

כמה אנשים מקבלים מבוהל מתבייש הם מתנצלים מדי; וכמה מאיתנו הופכים יתר על המידה מודאג מקרה זה שוב, מה שמוביל אותנו לשנות איך אנחנו אנו מתנהגים במיטה בכלל. לדוגמה, אתה עצבני לפני מעשה מיני, מה ימנע את האישה שלך חיבור מינית איתך כי מודאג על מה יכול לנשום מהר מדי. זה לא יעזור לך לעשות מעשה מיני ארוך יותר והוא יכול אפילו להחמיר את הבעיה.

אונסקרטים מאומנים מתכננים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

בעצם אישה מבינה לגמרי מה אתה מנסה לעשות וזה משפיע עליה סקסית חוויה?

תחשוב שוב - סקס הוא האינטימי ביותר הניסיון שאנחנו יכולים להיות - אתה ממש בגוף של האישה שלך! זֶה פירושו כי הדאגה שלך משפיעה על האישה שלך ולעשות תחושה שלה לא נוח באותה מידה בחדר השינה. דירות דיסקרטיות במרכז

מנסה לשמור כאשר אתה מרגיש את זה בקרוב לסיים - והתנצל ללא צורך על זה - אתה בטח מסיר סקס פנימה מביך, לא נוח וניסיון קצר. למעשה, ישנם מספר פרקטיקות פסיכולוגיות ופיזיות לפתרון בעיות כאלה; אתה לא הקפד לנקוט במחשבות על הסבתא להישאר יותר ב מיטה! בשקט לסיים את העסק שלך, עדיין יש לך אצבעות ושפה, טעינה והמשך. זה לא רק להסיר מביך, אלא גם מעשה מגוון.

להגדיל את הרגישות לרצון שלה 5

אם אתה חושב כי פין שאיבה פשוט יכול לעורר אותה, אתה טועה, זוהי גישה רעה למין. ובכל זאת, גברים רבים משוכנעים כי בסופו של דבר מוביל את השותפים שלהם לאורגזמה. אבל נשים רגשות נשמות. הם מעריכים את הניואנסים, הרגשות והרגשות העמוקים.

לכן, במקום להדוף מההתחלה ועד הסוף, אתה רוצה לשנות את המהירות שלך לאורך המין. להעריך את התגובה של השותף שלך, לקחת את זה כמדריך ופשוט ליהנות. אם היא מבקשת ממך ללכת קשה יותר, תעשה את זה. אבל אם הרגע דורש את זה, לך לאט. המפתח הוא להרגיש כאילו היא רוצה, ולא מה שאתה רוצה.

קלות עם הדגדגן 6

נשים נהנות גירוי הדגדגן יותר מכל סוג אחר של חדירה. אז לעולם לא להתעלם ממנו דַגדְגָן. אבל באותו זמן, לא לטפל בו כמו כרטיס שריטה לוטו שפשוף ללא הרף לילדה שלך הגיע לאורגזמה. זכור כי הדגדגן רגיש מאוד, כל כך גדול מדי מאמצים עשויים להיות כּוֹאֵב.

זוכר את כל הטל שלה

כאשר יש לך יחסי מין, אתה מכוון ליהנות אישה עם מי אתה. לכן, זה הגיוני כי חבר 'ה רבים להתמקד אחד או שניים תחומים רגישים של הגוף שלה, כגון צוואר או הירכיים. עם זאת, הצעד הבא הוא לא לחפש דרכים אחרות לרצות אותה. למרות פעולות אלה מובנים, הם גם קצרים להפליא.

חוק הפחתת התשואה משמש בכל מקום - אפילו בחדר השינה. אם אתה עובד את זה במשך זמן מה, לרדת בטנה שלה. ואתה לא רוצה להתמקד על הדגדגן שלה. לפעמים גירוי מוגזם עשוי להיות לא נעים. אז לשמור דברים מגוון. גיוון הוא ספייס של חיים.

מחוספס עכשיו, אבל להיות מתוק מאוחר יותר

אין דבר רע בגסות קטנה, אם היא מוסכמת. אבל אתה אף פעם לא צריך ללכת רחוק מדי (אף אחד לא רוצה לצאת מחדר השינה הזקוק לטיפול רפואי) ואתה תמיד חייב לזכור להראות קצת חמלה אחרי זה.

בישראל, יש אזור חזק לדעות קדומות כאשר ההצעה מגיעה לסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים רוחניים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך כי בתורו esquitenant רק מלווה את הלקוח באירוע, מספק שיחה מודל ליווי של מחלקת VIP ישמש אינדיקטור למעמד.

כאשר כל יסתיים, ודא כי יש לך תשומת לב אל הצורך שלה כי, כנראה פירושו כמה ליטוף וחיבוקים.

חיזוי 9

מה זה עובד פעם לא אומר, שהיא משתוקקת באותו זמן. חלקים של הגוף של בן הזוג שלך יהיה הטוב ביותר להגיב כדי לשנות את המיקום בהתאם שלהם מצב רוח ומחזורים הורמונליים, כך שזה הכי טוב להראות יצירתי גישה וזמן מהזמן לנסות משהו חדש.

אם האישה שלך יכולה לחזות אתכם הולך לעשות, זה מוביל מונוטוני, מייגע ולא מגרה חיי מין. אל תתנו לאהוב להפוך שגרת מכניסטית.

אתה חייב לפתח ולגדול על עצמך על מנת להפוך את היחסים שלך בחדר השינה מעניין, מגוון איכות. אל תפחדו מהרפתקה! זה יכול להיות tringing חדש כי אתה מציב במין, סוגים שונים של הקדמה להיות ספונטני יותר מן הנקודה להציג מתי ואיפה אתה מחליט לקיים יחסי מין. לבסוף, כאשר אתה מנסה משהו חדש, אל תשכח לבדוק עם השותף שלך כדי לראות איך הוא מגיב - השתמש בו כמדריך מה עובד, ומה לא.

אל תדאג נקודת G__G

המיקום של הנקודה G כבר זמן רב מחליק מאנשים. הוא מובן כי זהו זוג סנטימטרים במעלה הקיר הקדמי הנרתיק, בין הפתיחה הנרתיק לבין השופכה. החיפוש שלך יהיה כנראה פחות מדעי כאשר אתה מכניס את האצבעות לתוך הנרתיק שלה, להפוך אותם כאילו אתה מבקש שמישהו יבוא אליך; המקום שאתה מחפש יהיה מורגש גַלִי. אבל לא נותנים אזור חמקמק זה להיות הראשי, האולטימטיבי חלק מחיי המין שלך.

שמור שתיקה 10

ללא קשר לנסיבות, רוב גברים, ככלל, שותקים מאוד לאורך כל המעשה. זה עלול לקרות, אם אתה מרגיש נבוך אם לא היתה לך הזדמנות לעבוד אוצר מילים על חיי המין שלך או אם אתה פשוט לא יודע, מה קורה בגוף שלך. אבל זו טעות: כשזה מגיע למיניות רגילה ניסיון, תקשורת והדורה של גניחות מיניות הם אחד הראשי מרכיבים של סקס טוב!

אתה יכול לחשוב שזה טוב, אבל זה עושה את זה חברה שלך להרגיש מנוכר. זה גורם לה לחשוב, כמו אם היא באמת אתה. אין צורך להגזים את הרגשות שלך, אבל אתה אתה יכול לספר השותף שלך שאתה באמת נהנה ממנה חֶברָה. גניחות אקראיות לא כל כך רע.

מחקר אחד הראה כי יותר תקשורת מינית פירושה חיי מין נעימים יותר וחזקים יותר יחסי. לא רק שההצהרה מאפשרת לכל אחד מכם קל יותר להבין אחד את השני, תקשורת מסייעת לך להרגיש יותר מכוון השני שלך חצי. שתיקה במהלך המין היא miscalculation רציני, האישה שלך יהיה חושב שאתה על גל אחר, לחשוב על משהו במקום להיות איתה. או שהיא תחשוב שאתה לא אוהב, והיא לא לְסַפֵּק.

כאשר אתה מבלה זמן במיטה, הקפד לספק את המשוב שלך חברה, תגיד לה שאתה יש כיף מהתהליך! וכאשר אתה לא בחדר השינה? עבור זוגות יכול להיות מאוד מועיל לדבר על נשמות על חיי המין שלהם. יכול להיות הפוך את המין שלך יותר מעניין ומרגש הן עבור שניכם.

סיכום UP11

מעת לעת יש לנו כל מין רע: אנחנו בדיוק כמו אנשים, אנחנו נוטים לעשות טעויות. אבל המחקר מראים כי השותפים שלנו לא רוצים לגרום לנו נזק רגשי, דיווח שאנחנו עושים טעויות. נשים נוטות להעמיד פנים שהם נהנים גם כאשר הכל לא כך.

גברים לא צריכים להרשות לעצמם לעשות טעויות טיפשות כאלה במיטה. במקום זאת, להשקיע בהקדמה טובה, נסה עמדות חדשות במיטה, בכנות לספר על ההעדפות שלך ולוודא שאתה מוצא דרכים שאינן מניחות הידוק ומבוכה!

אני לא אלמד איך לספק אישה במיטה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

טעות בסיסית במיטה - פסיביות. אפילו השותף כי הוא למטה יכול להיות פעיל. אל תלמד את "יומן": הוא אינו מרגש לחלוטין ומדויק אינו תורם להאצת אורגזמה. להשתתף בתהליך, גם אם החדירה עושה שותף. לנהל את היוזמה, לשכוח צניעות, אילוצים ואיסורים. תהנה כל שנייה בילה ליד המיטה עם אהוב שלך. אל תחשוב על זרים ולא לדבר במיטה (זה רק על המקרה). הימנע טעויות רגילות כאלה, ושמחה האהבה שלך תהיה רק ​​בלתי נשכחת!

Просмотров: 114 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar