18:09
הורמונים של אהבה או אילו הורמונים מוקצים במהלך יחסי מין

הורמונים - חלק בלתי נפרד מכל אדם המסייע לביצועים ולפרנסת הגוף. הפרת רמת ההורמונים מובילה לכישלונות הורמונליים בגוף, וכתוצאה מכך, למחלות שונות, לקוי מערכת העצבים האנושית ותפקוד לקוי של מערכות אחרות.

התוכן של המאמר

1 אסטרוגן 2 טסטוסטרון 3 אדרנלין 4 oxytocin 5 דופמין 6 פרולקטין 7 סרוטונין 8 Vasopressin

תשוקות של אנשים רבים, ובמיוחד זה משפיע בבירור תשוקה מינית - זו עבודת הורמונים. את האינטנסיביות והחדות של תשוקה מינית תלויה ישירות באיזה הורמון ובאיזה כמות מופקת בדרך זו או אחרת.

בהתחשב במין זה הוא מרכיב חשוב בחייו של כל אדם מבוגר, חשוב לדעת אילו הורמונים מוקצים במהלך יחסי מין, איך הם משפיעים על התנהגותו של אדם על איכות ההנאה והאופן שבו הם משתקפים בחיצוניות ואת מצב הבריאות הפנימי.

חלק מהורמונים אצל גברים ונשים שונים, אך בכל זאת, בהתחשב בכך שהאורגניזמים שלנו דומים בכל אדם, בטבע, יש גם התחלה של נשים וגברים, יש הורמונים כלליים של הנאה. לשקול כל אחד מהם.

אסטרוגני

אסטרוגן, יותר חל על הטבע הנשי, אבל גם בגוף הגברים הוא נוכח, אבל בכמויות קטנות. הרבה תוכן של הורמון זה בגוף של אדם - סימן של פתולוגיה ובעיות בריאות. בנוסף לכך של אסטרוגן ההורמון הנשי יש הרבה תכונות חיוביות על אישה (עור טוב ומצב כללי של הגוף, מצב רוח משופר, מתכונן להריון וכן הלאה), זה משפיע על פעילות מינית. אסטרוגנים ומין הם שתי הגדרות בלתי נפרדות.

בזמן של מעשה מיני, יש פליטה ענקית של אסטרוגן בדם, המאפשרת לאישה במשך זמן רב להישאר בצורה, לשמור על יופי ולייצב את מצב נפשי. זוהי אחת הסיבות לכך סקס רגיל כל כך חשוב לאישה.

טסטוסטרון 2

טסטוסטרון בניגוד אסטרוגן, בעיקר הורמון הגברי.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

הורמון זה משמש עבור כוח פיזי זכר - הקלה, שריר, מבנה הגוף; בריאות מינית משופרת ועוצמה גברית. בכמויות קטנות הוא נוכח בגוף הנשי. של הפונקציות הבסיסיות של טסטוסטרון בחיי המין של אדם ניתן לציין - גירוי של ניכויים, היווצרות זרע, התנהגות פעילה במין וסיבולת.

ובכן, בונוס נעים - הורמון זה מעורר מצב רוח טוב, התנגדות מתח וזיכרון טוב. גברים רבים, יודעים את התכונות החיוביות של הורמון זה, משתמשים בו כאל תוספים אקטיביים ביולוגיים נוספים.

אדרנלין 3

אמנם התקבל מניחים כי אדרנלין מיוצר במהלך מתח או פחד, זה גם, ב כמה כמויות מיוצרים במהלך יחסי מין. הוא מיוצר בלוטות יותרת הכליה. ב פליטה של ​​הורמון זה, אדם נראה השראה, הגאות של התרגשות ואת הרצון לעשות מעשים מדהימים. בהיר במיוחד זהו הורמון בעת ​​אורגזמה, גברים ונשים כאחד.

Oxytocin4

אוקסיטוצין יכול להיקרא הורמון "עדין וטוב ביותר". שלו, בצדק, ניתן לקרוא הורמון של אהבה, כי זה מיוצר רק כאשר יש אדם שחווה רגשות. הרמה הגבוהה של הורמון זה, כאילו, קובעת כמה גבר אוהב אותך. במהלך יחסי מין, הוא מיוצר באופן פעיל במיוחד, מגביר את רמת הרכות, מפתחת אמון בשותף ומגדיל את התלות בנושא הערצה.

במהלך האורגזמה, אצל נשים - הורמון זה עולה בדם, זה מסביר את הרצון של חצי חלש כדי להשרות וחמוד לדבר אחרי סקס. אבל אצל גברים, אחרי אורגזמה, את רמת ההורמון הזה בדם טיפות. לכן, גבירות חמודות, אל תיעלב אם האיש שלך נרדם אחרי סקס, Oxytocin הוא אשם! דירות דיסקרטיות בצפון

דופמין 5

זה הורמון הנאה ומצב רוח טוב. הוא מיוצר כאשר אדם עושה משהו שהוא אוהב ומביא שביעות רצון. זה צריכת מזון, ו נהלי גוף, צפייה בסרט מועדף, וכמובן, במהלך יחסי מין. מדענים הם הוכיחו כי אפילו זיכרונות נעימים יכולים להגדיל את מספר הדופמין בדם.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר לבחור איסקמנטל, אשר ידגיש את המותג ויהיה חברה נעימה.

לכן, גם אם אין לך שותף מיני עכשיו, זכור אותך לעתים קרובות לזכור את המין הטוב ביותר שלך dopamine לא יעזוב אותך.

Prolactin6

זהו הורמון יכול המיוצר גברים ונשים. אבל זה משפיע עליהם בדרכים שונות. W נשים במהלך יחסי מין, הורמון זה מגדיל את רמת המיניות ועליה גמישות השד (בשל העובדה כי הורמון משפיע על בלוטות חלב). אצל גברים בלוטות חלב הרבה יותר גרועות, אז כאשר עובדים, ההורמון הזה נכנס למוח. ברמה גבוהה prolactin גורם לגבר להרגיש עייפות. זה מסביר את העובדה כי אחרי סקס אדם מעדיף להירגע החלמה מלאה.

Serotonin7

זה הורמון מצב רוח טוב מיוצר משני השותפים במהלך המינית פעולה. אצל נשים, הוא מיוצר בכמויות קטנות. אבל כאן גברים הופכים להיות מספיק, זה יכול להיות מוסבר מוקדם סופיה.

Vasopressin8

זֶה הורמון גברי במיוחד. במהלך יחסי מין, הוא אינו מיוצר אצל נשים בכלל. אבל לגברים הוא עוזר לעורר ולהתכוון למיניות בָּחוּר.

הידע של אילו הורמונים יקצו במהלך יחסי מין, לא יהיה מיותר ולעזור, כל אדם, עדיף להבין ולפענח את הצרכים של הגוף שלהם.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

במהלך יחסי מין בגוף האדם, יש הרבה תהליכים שונים. אינטימי יש צורך לשמור על בריאות מוסרית ופיזית. אין כל כך הרבה אנשים בעולם שאינם זקוקים למין - היעדר ארוך אחר של קואיטוס יש השפעה שלילית על הגוף. אותו הדבר חל על מערכות יחסים. אהבה מעוררת פליטה פעילה של ספקטרום ענק של הורמונים. תחושות אלה יכולות אפילו לגרום להתמכרות! זה בגלל הפרץ ההורמונלי, כמה אנשים פשוטו כמשמעו לצוד מאחורי הרגשות החדים ולשנות את השותף מיד לאחר האמרה של אהבה עובר. הפסיכולוגיה מחוברת לפיזיולוגיה חזקה מכפי שהיא נראית!

Просмотров: 406 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar