23:20
הסיבות העיקריות מדוע אחרי סקס רוצה ללכת לשירותים

אהבה תאריך בחור ובנות. Accaced לאחר סוללה חמה נלהבת, אוהבי ליפול למיטה עם חיוכים מאושרים גניחות. זה לוקח רגע וכל אחד מהם קופץ בחדות, ו, מרופף עם רגליים יחפות, ממהר לתוך חדר מבודד עם המטרה היחידה - "יצוק". אז, לא בפעם הראשונה.

התוכן של המאמר

1 שמאלה ושמאל 2 השירות יחכה 3 תשומת לב למין 4 הרגשתי ועף משם 5 אמצעי מניעה מסופק 6 השיקה מטוס 7 גמירה נלהבת 8 סימן דלקת 9 אינסטינקט רגיל

אחרי סקס, שותפים לעתים קרובות לשים לב רצון גדול לבקר את "מקום מבודד". יחסי מין גורם לתחושה של הנאה, הרפיה ואי מאושר. אני רוצה להירגע, לחבק שותף ולהירדם לישון חזק, וכאן - הדחף לשירותים.

עמידות סובייטית וחוסר יכולת של מידע הולידה לנחש שווא כי למעשה ליווי הוא משהו שערורייתי, כך, עובדה זו יש להעביר. עכשיו כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

רבים אינם ברורים למה אחרי סקס אני רוצה לשירותים "עבור צורך קטן".

שמאלה ושמאלית

נשים לא אוהבות כאשר שותף לאחר מין משאיר מיטה. היא זקוקה למילים חמות, שורדת, חיבוקים ושאר רבותי. וכן "קרע" זה פתאום מתרסק מהסדין והולך על ענייניו. בראש הרצפה החלונה התלבשה, מסה של מחשבות גורפת: היא מנותקת אותו, משועממת, לא נעימה, לא מעניינת, לא אהובה, וכן הלאה.

א, בינתיים, הילד ממהר לרוקן את השלפוחית, בלי לנחש שהוא פשוט נעלב את חברתו. בנות צריכות להבין כי התקשורת האינטימית התרחשה עידוד גברים בדחיפות לפרוש לשירותים.

השירותים יחכה

אין דבר הגנוב באותו יום אחרי סקס אני רוצה לשירותים. המבנה הפיזי של הפין דורש השתנה מיידית לאחר יחסי מין. באורגניזם של הגברים ישנם שני ערוצים, אשר צריכים להיות זרעים והשתנה. שני ערוצים מקבילים זה לזה. במצב של התרגשות מינית, זרימת הדם ממהרת לחבר המיני, והשופכה חסומה בשלב זה. הסרת נוזל זרע, חסימה מן הערוץ הסמוך נעלמת, נותן דרך לרצון "לשחרר שתן".

תשומת לב ל- Sex3

יש עוד סיבה אחרי סקס אני רוצה לנציגי האסלה של סקס חזק. במהלך יחסי מין, בגוף של אדם יש בלימה של פולסים עצבים של מערכת השתן. בין אם האונליזם או מעשה מיני, החבר'ה בהחלט לא מעוררים את הרצון "ללכת קטן", גם אם הם שתו כמות עצומה של נוזלים בערב.

לאחר פעילות מינית, האורגניזם הגברי מגיע ל"רגשה ", החזרת האינסטינקטים לשעבר, והשלפוחית ​​מיד נותנת לך לדעת על עצמי. האיש, לאחר ביצוע עבודתו של "זכר", מתחיל להרגיש "שירותים" הדחף וממהר לשירותים.

איות ו Flew4

אגב, כמה נציגים של המין החזק גם מדאיגים את הרגע שבו הגברת, אחרי סקס חם, מיד עוזב את המיטה ממהר לשירותים. השותף מקבל את הגורם הזה לחשבון שלו, מתוך אמונה כי אישה רוצה להתרחק מהקרבה אליו, להסיר עקבות של זרע זכר.

עם זאת, הנערה במהירות ממהר לשירותים כדי לשחזר אותו ... במהלך יחסי מין, איברי איברי איברי המין והשופורת הם מגורה מאוד ומרגיזים. במהלך תקופת ההתרגשות המינית, הדם מקלות על האגן, גורם לרצון "לחץ".

מרוצה אמצעי מניעה 5

יש סיבות אחרות אחרי סקס אני רוצה לשירותים. כמה צעירים לשקול שתן על ידי אמצעי מניעה. במהלך יחסי מין, בהצטיינות של גברים נופל לתוך השותפים הנרתיק. יש מיתוס דמוי קטן שהתכנס בשירותים "על ידי - קטן", אישה מסירה נוזל של גברים מו-איברי המין.

אכילת שתן עקביות מוצרי זרע, הגנה מפני הריון לא רצוי. כמה גבירות מודגשות מתאדים אפילו, להשתמש בשתן משלהם, מיד לאחר אישור אהבה. אמצעי מניעה כאמור הוא ללא ספק, עם זאת, נשים, ממהרות לשירותים לאחר תקשורת אינטימית, תקווה לאפקטיביותה. דירות דיסקרטיות

זרם בולטות 6

לנשים יש סיבה נוספת. נציגי מין כבד הם תוכן עם אורגזמה אחת, בעוד הבנות יכולות להרגיש ארבעה סוגים של הנאה: להקליט, נרתיק, אנאלי אורגזמה ו squirt.

בישראל, אין דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי בתורו Esquiten לא היה יותר מאשר אתגרים לקוח במקרה, מספק שיחה וליווי ילדה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

Squirt שונה סוגים אחרים של אורגזמה. גירוי הצבע G מייצר עירור חזק וחריף. הדגדגן סביב בד גדל מאוד בגודל יש ללחץ אינטנסיבי על השופכה.

במהלך יחסי מין, השרירים להירגע, ואת הנוזל של האורגזמה נשפך בשפע מתוך איברי המין. צופה בהצגה בפעם הראשונה, הבנות מבולבלות קשות, האמונה כי סילון מתייחס להשתנה. אבל למים הזורמים אין ריח אופייני וצבע. הנוזל מורכב מפרשת מיוחדת, שאינה למדה במלואה על ידי מדענים.

גווירט נלהב7

רוב הגברים מנסים להביא שותף להשפריץ. מטוס מכות אינו מקלקל את המעשה האינטימי ומצעים, אבל זה גורם למין חזק תחושה של גאווה, להביא חברה לעונג כזה. לא כל בחור יכול לעורר את האזור הארוגני הזה ולהשיג תוצאה כזו.

כן, ולא כל גברת צעירה מתגאה בהרגשה חריגה וחדה. Squirt שונה סוגים אחרים של אורגזמה. הגישה של הנערה הגחא היא הרגישה כמו רצון עז להתגבר על הרגע הכי בלתי פעיל.

סימן של דלקת 8

כאשר נשים מודאגות למה אחרי סקס אני רוצה שירותים, השתנה תכופה, אז אולי בריאותו דורשת מיוחד תשומת הלב. דחפים תכופים בחרדת האסלה של נציגי מין עדינים זמן של מחלת cystitis. לאחר שקיים יחסי מין, הנערה רצה לשירותים חדר, להשתין ולחוות תחושות כואבות. בעת התעלמות כזה הסימפטומים נראים בקרוב בוער, חיתוך וכאב חמור. לא לדחות את הביקור לרופא. דוֹקטוֹר קובע את מהלך אנטיביוטיקה וטיפול קשור, לאחר מכן מגיע הקלה במשך 3-5 ימים.

אינסטינקט רגיל 9

באופן עקרוני, אין סיבה לדאוג למה אני רוצה שירותים אחרי סקס. יחסי מין מאופיין בטמפרטורת הגוף משתנה, גירוי איברי המין, סביבות רטובות וגורמים אחרים גורמת לגירוי שַׁלפּוּחִית הַשֶׁתֶן. גברים ונשים חווים את הרצון "להטיל" כמו במהלך סקס, אז אחרי זה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אם אחרי סקס רוצה לשירותים - זה נורמלי. אם אתה ממש "משבית", זה גם נורמלי. אם, אחרי קואיטוס נלהב, הנשימה השנייה מתעוררת בך, ואתה מוכן לבלות את הניקוי הכללי עכשיו - אין שום דבר רע עם זה! לחלופין, רק תחושות פתאומיות, יוצא דופן אחרי סקס. לדוגמה, גירוד או כאב בתחום איברי המין, משכו כאבי בטן, סחרחורת, רועדים רגליים או סימפטומים אחרים. כל מה שנראה לך מוזר דורש ערעור מיידי לרופא. אולי זה אות של מחלה מתפתחת.

Просмотров: 111 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar