02:29
איך להיות אלת מין: רגעים עיקריים

סופר Lubovniki דמיון גבר מודאג. הם מוכנים להיכנע לגברת הקטלנית לפחות באיזו שעה ביום ובלילה. כיצד להפוך למין האלה ולכבוש את המחצית החזקה של אוכלוסיית העולם? נדבר על זה במאמר שלנו.

התוכן של המאמר

1 ההערכה העצמית הגבוהה ביותר 2 אהבה לגוף שלך 3 Refreservation 4 פרנק 5 חושניות 6 תמיכה קשר 7 לנהל את התפקיד שלך 8 לסיכום

ההערכה העצמית הגבוהה ביותר

ראשית, הגברת צריכה להרגיש גוגני. לא אחד שחי על אולימפוס. וזה המסוגל בעיניים מעצימות בעיניים ולגרום לתשוקה מטורפת. רבים חושבים שהסוד האטרקטיביות טמונה לשלמות פיזית. זה בכלל לא כזה. בשביל זה להיות יפה, נערה יפה להיות הגירסה הטובה ביותר של עצמי. במילים אחרות, שואפים יפה, אבל בשום פנים ואופן לשאת מקל. מאז המודלים ארוכת רגליים אינם רעים רק על מכסה של מגזינים יוקרתיים. ב חיי הגברים מעדיפים את הנשים הבהירות והבטיחותיות המסוגלות להציג את היתרונות שלך באור הטוב ביותר.

אהבה לגוף שלך

אין צורך לְבַלבֵּל! אם כמה ק"ג מיותר מונע בשבילך - לזרוק אותם! אחרי הכל, ב באמת זה לא כל כך קשה. כל השאר עקרון לא משנה. אֵיך לעתים קרובות, נשים נוטות לתקן בלי לשים לב דברים טריוויאליים. אבל על מאוד אני מאוד פשוט. אדם כנה ונלהב לעולם לא יהיה להתרכז בהפרעות. הוא ייקח רק תמונה בכלל. ואיך היא תאהב את זה, רק תלוי בך. ואם הצעיר הוא לגמרי איבד את ראשו מן ההתרגשות, ואז כמה קפלים על המותניים או התקפי שערות על מצב הרוח של הגוף בשבילו בהחלט לא. הוא פשוט יהיה שמח להיות לידך. לכן, לא לבלבל להציג את הגוף שלך! לחץ יתרונות, מחסור חסרונות. והכל יהיה הטוב ביותר.

Refractivity3

הנה הדרך אל הלב לפחות אדם, והסוד העיקרי של איך להיות אלת מין! הגברת צריכה לצלול למין כמו ב אלמנט יליד. להגיב על כל תנועה, עבור כל חיבה שנתרמה.

אחרי הכל, אם היא מחזירה בחזרה, אז את השותף אולי מתברר להיות מורכב פנימי. וזו הדרך לשום מקום. אתה חייב להפסיק את הזמן על "לנגב". במילים אחרות, במיוחד לבחון אזורי ארוגני העדפות של השותף שלהם.אדם פתרון לעולם לא יסבול הזנחה. נערות ליווי בראשון לציון

Socia - דבר אלוהי, אבל סיפק כי שני השותפים מרגישים חופשיים החמצה. מ נלהב, חם ו איש עבודות בלתי מרוסן יהיה קשה מאוד להתנתק. רק הכוח הלא אמיתי יעזור לו להיפטר שלה char. אבל כדאי לראות כי תשוקת קידוח מגיע לא.

REFSPIREN4

לכן, צולל לתוך התהום של ממיסים, מעולם לא הצביע על הנוחות שלך. אלת המין יודעת שהאיש חייב להרגיש כמה גבולות. ולהיות בטוח לספר לה אם אתה הולך לשבור אותם.

זה למה בהחלט להגיש לחבר שלך כי לא סובלים אי נוחות.

מרווה רוסית וחוסר מידע הולידו מסקנה כוזבת כי למעשה ליווי - כל זה משהו, כאילו כדאי להשתיק. אבל כאן היחידות מבינות כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

מְדוּיָק התקנות רק לחזק את המשיכה שלה בשבילך. כן, אתה יודע איך להגיע הנאה. אבל לא לפחות לפחות!

רגשיות 5

גְבֶרֶת רגשות תמיד לשים בחורים במבוי סתום. אבל במיטה הם הטובים ביותר יישום. שותף יכול לגנוח, לצעוק, להילחם באקסטזי ... וכל זה לספק בחור מטורף הנאה. באופן ספציפי במצב כזה הוא הוא מרגיש גיבורים. אחרי הכל, את רמת המיומנות המינית שלהם יש בשבילו שיש.

סקרן, כי מאות שנים האחרונות בהרמון של סולנטים התעכב רק עַלמָה.

בישראל, אין אזור קדם אם המילה באה לפעילות בשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. כל אחד מודע לכך ESCOGER רק רואה את הלקוח במקרה, תומך בראיון ובלווה בחורה בכיתה VIP הופך לסימן של המצב.

התשוקה הפנימית שלהם נמסרה תענוג מטורף לאלוהים.

Contact6

זה קורה, כי במהלך הגברת המינית טמון עם פנים אבן חישש תקרה סדקים. עבור גבר הוא קמח הגון. כנראה שהוא יסבול השאלה שעכשיו עשויה לא בסדר.

למעשה, כל אחד מהם הוא הכרחי למשהו. מישהו באמת אוהב במצבים מסוימים להיות על גבי. מישהו אוהב לפקודה, ו לראות איך פילגשו מנסה. זה עושה גבר חלש מאוד.

לערוך את תפקידך 7

מַכרִיעַ רוב החבר'ה העדיפו בדומיננטיות המיטה. אבל זה רק על מילים.זה למה, אם אתה רוצה להיות אלת סקס, אז הם חייבים להיות מעורבים למדי בתהליך. כל שנייה אתה חייב להיות ב מגע נפשית וגופנית עם שותף. לשחק איתו, יונה את זה הגוף, להגיב לנשק, לכעוס, לגרד, לנשוך! העיקר הוא לא לְהַסִיר. מישהו רוצה אותו בלהט מופשטים ישירות על הסף ואלה הראו את תשוקתם הפזיזה. מישהו אוהב כפייה. המנוסה ביותר ואת הגברת החכמה תמיד יוכלו לנחש מי מול זה: שותף שווה, משרת או אדון. ועם כל אחד מהם תוכל מצא שפה משותפת.

לסיכום8

על מין goddesy הסיר קצת לא רע סרטים. אנו ממליצים שהם מסתכלים עליהם. מדבר על נשים שנכבשו חבר 'ה לא כל כך הרבה מראה, כמה תובנה, כוח של רצון ו קשיחים. ובמיטה הם היו טובים שלא יתוארו! אנחנו רוצים בשבילך להתקרב לקודש!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

במעמקי הנשמה, כל גברת חלומות להיות אלת מין אמיתית. וזה לא קשה כמו שזה נראה! כדי לעשות זאת, אין צורך לחלץ סוגים שונים של טכניקות מין מושחתים (אם כי יכולות כאלה לעולם לא יהיו מיותרות במיטה). עבור אדם של אלת המין יהיה הגברת, אשר תמיד מעורב בתהליך, אוהב לקיים יחסי מין, יודע בדיוק מה היא רוצה, ויודעת איך להתענג גבר. הכל פשוט מאוד! ליצור אווירה הולם, לזרוק מחשבות מיותרות מן הראש, לא להרים את משחק מקדים, לשלם כמות מספקת של תשומת לב לאדם - אז אתה תהיה אלת סקס אמיתי ביותר.

Просмотров: 576 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar