03:13
תוכן עצות מזיקות: איך להיפטר איך אנחנו רגילים לדבר, חסות אובססיבית

לעתים קרובות, בסופו של דבר, זה קורה כי התוכן הוא חווה קשיים לא בחיפוש אחר חסות מתאימה, אבל כדי סוף סוף להיפטר מאדם מוטרד. נסיבות יכולות להיות מסה: להרוס את הנפש של המקרה זה נראה לא אוהב, את הצורך הפשוט להיות אחד. בתקן, עם כל הפטרונים יש צורך להיפרד ביחסים הלא נכונים וברמז של המשך. יש לומר כי עדיף להיות רעיון טוב בשבילך. ואז הגלאי יכול, לשים את זה בעדינות, ישמש מעת לעת במטרות אנוכיות שלהם. לדוגמה, לבקש לסייע כלכלית, כך, באופן כללי, להודיע ​​"על ידידות ישנה". נערות ליווי בהרצליה

אבל, כדי chagrin, יש מצבים שבהם הסופי החיובי של התסריט לא לוודא. ואכן, דבר אחד נשאר לפעול באגרסיביות, כך לנצח, בסופו של דבר, מכות מעצמה גבר. ישנן מספר שיטות עבודה כי יהיה להניח לעשות את זה בשבילך.

להפחיד את נותן החסות כפי שהוא צריך לעזור לדיון על ילדים ונישואין

עדיף להוביל שיחות כאלה בצורה אקטיבית. יש לציין כי כדי להפוך את היסטריס, לדרוש גירושין עם איך לקחת לידי ביטוי, בן הזוג (אם זה) וגם מתעקש כי היחסים מחויבים להיות המשך לוגי. עם כל זה, יש צורך לדבר על ילדים וחתונה, כמו שאתנו כל הזמן אומר הרגעים הכי לא מתאימים. יש לציין כי לא לפחד להביא את המצב breda. אתה יכול אפילו לריקוח זוג שלו של בדיקות הריון.

נותני החסות מיושבים על ידי התוכן לא, באופן כללי, ליצור איתם משפחות, ולכן דיונים כאלה אינם גורמים גם לשום דבר, לא לספור רגשות שליליים. ואכן, זוהי שיטה חוקית לעזוב את האיש.

התוכן מחויב מאוד לעצבן את החסות עם התנהגותו

במילים אחרות, זה הכרחי סוף סוף תקוע. להפריש מפגישות, לארגן את סצנה של קנאה או להתלונן כי לא תהיה לך סוף סוף תשומת לב. קשיים וצרכים שלו פשוט להתעלם. לא לכל אחד לא סוד לכל טריוויה, למשל, איך הלכת לחנות ליוגורט. עם כל הסיפור הזה חייב להיות מאוד, כפי שהיינו מדברים, משעמם לא לשאת, כפי שהיינו מדברים, שום הבטחה. אם הוא לא, כדי לשים את זה בעדינות, להקשיב - להיות נעלב על ידי. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי לא לשכוח לדבר רע על בן הזוג שלו, עסקים ועניבה נורא, אשר הוא לנהל עכשיו. כולם יודעים שבכלל, מ ילדה טובה, יש צורך להתגלגל לנצח ולא מרוצה, אשר רק pelitis ו התקפי זעם.

אבונסור ביקורת - הדרך הנכונה לקרע

מה שהוא עשה - מבקר כל הזמן. הביא פרחים - אומרים שבסופו של דבר, זר יכול להיות יותר ויותר, ובאופן כללי, אתה אוהב לא ורדים אדמדם, אבל איך רובנו התרגלו לומר, אדום. כולם יודעים כי נתתי מתנה - ספירפיש, להביע אי שביעות רצון עם iPhone האחרון, או לעשות הערה בכתובת המוצגת כמתנה לעגיל, הם אומרים שאתה מעדיף יהלומים, ולא כפי שהיינו לדבר, חלוקי חצי יקרות למחצה. יצאנו לחופשה - כולכם מתלוננים כי המלון הוא נורא, האקלים שאתה לא אוהב את זה באופן כללי, רצית אבל גואה!

המהות היא כי יש צורך לפחת את כל המאמצים של חסות משלהם. לשים לב לעובדה כי הוא לגמרי כדי לדבר כדי להיות משולל ממנו כל מוטיבציה לעשות משהו לך. ביקורת ללא שינוי היא הנוראה ביותר עבור החבר 'ה. הם, באופן כללי, צריך לתמוך ולאשר את הפעולות שלהם ללא זאת, שלהם יצרו תחושה של עוינות לשותף.

אתה יכול גם להראות את mercanties שלך בצבעים. לדרוש יותר ויותר, שום דבר, כמו אנשים רבים חושבים, מתן בתמורה. במקביל, יש לבסוף לשאול, אבל דווקא לדרוש, בצורה אקטיבית. איש לא יהיה לסבול, כמו רבים באים לידי ביטוי, כגון. החסות בהחלט ילך לחפש את התוכן עם רוב, איך להתבטא, מתון תיאבון.

Просмотров: 842 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar