15:18
מאפיינים של ליווי ללא דופי

הליווי צובר מומנטום. שירותי תחזוקה הופכים יותר ויותר, כמו רבים מאיתנו אומרים פופולרי כל הזמן. הבהרה היא סבירה: כל אדם צעיר הוא לא נגד צובר קרנות מוצקות, עם כל זה, כפי שזה היה, לא ממש מתאים. אבל רק כדי לבסוף להישאר בעסק הזה, למעט לעשות מאמצים? אילו נכסים ומיומנויות צריך, בסופו של דבר, לעשות את זה כדי לדבר עם להיות ללא דופי, שכן רובנו להתרגל לדבר, ליווי-? לאתר הבית

עבור ליווי לא פשוט אישה

תחזוקה היא עבודה. וכמה אנשים חושבים, כל מומחיות או מקצוע חייב להיות קבוצה מסוימת של יתרונות, כי כולם יודעים, נכסים אישיים, יש מיומנויות:

  • השכלה תיכונית;
  • בְּקִיאוּת;
  • ההוצאות והוצאות מילה;
  • החזקת שפות שפות זרות;
  • תקשורת;
  • נאמנות וכבישות;
  • ידע של פסיכולוגיה אנושית ואנתרופולוגיה;
  • כריזמטי ויצירתיות.
  • לא לספור את השאר, האישה מחויבת להיראות נחמד. כי הרצון הראשון להיות ביטוי לא מספיק, נדרשת עבודה מתמדת.

    קנאות לסטנדרט

    מה צריך להיות ללא דופי כמו רבים מאיתנו התרגלו לדבר על ליוו? כל לקוח יגיב למשהו כזה: "הליווי מחויב להיות כמו עור שני, כמו שומר גוף חכם, אימפרזיו ותצורה". כמובן, כפי שאנו מביעים, הנשים המנוסות ביותר כבר מלווה לקוחות בלתי משתנים, עם מי הם עבדו, כל חלק מזמין וכאילו הכללים של המשחק ידועים. זה אפשרי כי הלקוח כל הזמן בוחר את הגברת, אשר הראשון הוא יפה. לכן, אם עם אחד לא עובד איך לעבד, זה לא אומר כי יש צורך לשים צלב על פעילות זו. פנקייק גם לבוא עם גושים ... עם הזמן עם תשוקה, אפילו התמדה, הכל ייעשה.

    אתה לא יכול להרגיש טוב, אבל כאילו זה היה אטרקטיבי זה צריך להיות

    אף אחד לא מכחיש כי המראה הוא 1, אשר, בסופו של דבר, משלם את תשומת הלב שלהם, ולאחר מכן חינוך, שפות, וכו '.-. יש צלבים מהטבע, אבל אם המראה רחוק מן השלמות, לא, באופן כללי, זה שווה ייאוש. קוסמטיקה מודרנית והתרסקות בתעשייה יש אפשרות המונית, כמו להיות, בעוד אנו מבטאים, שאין לעמוד בפניו ולהשיק. שיער ללא שינוי טיפוח הגוף, יישום מוכשר, שכן אנשים משמשים להביע, קוסמטיקה דקורטיבית, טיפול רפואי, ביקור בחדר הכושר, את הארון ימינה יכול להקל על קנדי. אבל עדיין העיקר הוא האש בעיניים ואת הכריזמה הטבעית, אשר, באופן כללי, יהפוך לבריסולה בדקות הראשונות של התקשורת.

    על ידי מילה בכיסים

    אסקסקה פשוט מעצם ההגדרה מחויבת להיות אינטליגנטית, מיטה, משכילה, כפי שכולם יודעים, מצב העולם, כמו אנשים המשמשים להביע אינטרנשיונל, אמנות, תווית לא.ד '. זה לא אומר שזה הכרחי בכל מקום ובכל מקום לתת להבין איזה סוג של אינטליגנטי, בסוף, לפני הסביבה של הלקוח. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה שאני סוף סוף לקבוע את הזמן הנכון לזרוח עם הידע שלך (אבל במקרה!) הוסף רק משקפיים. Eschotnitsa הוא כל הזמן חייב להיות זהיר, אז אתה לא מגיע לו, ולא רק להודיע ​​על מיותר או, כפי שכולם אומרים, לא מקובל.

    הצעות לנחין... כי הוא לא משלם... גבר מזיין ספר הספר

    הפסיכולוגיה נחוצה כעת. מספר קורסים אימונים על יחסים בין-אישיים, היכולת להחזיק במצב, להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות - כל הבסיס הזה, אשר מחויב להיות, שכן כולם יודעים, ליווי ללא דופי. וזה אפילו לא צריך להגיד כי היכולת לשמוע אדם, מודע מחוותיו ואת הבעות הפנים החשובות ביותר שלה בעבודתו של ליווי. אחרי הכל, אחרי הכל, מעת לעת, סוף סוף, דבר אחד הוא אמר, ואת הגוף נותן אותות שונים לחלוטין לומר: איך הידיים ממוקמות, תנוחות, עין, קצב דיבור. הכל באופן עקרוני בעת תקשורת עם הסביבה של הלקוח.

    כן, זה הופך להיות ללא דופי, כמו רבים מאיתנו כל הזמן אומר, אסקורסטס ואמצעים מאוד שילם, לא רק, אבל הכל באמת יכול להיות. העיקר הוא הרצון להשיג מטרות וכל הזמן יעבוד על עצמך.

    Просмотров: 104 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar