15:05
אילו מילים אדם רוצה לשמוע במהלך הקרבה?

נאמר כי נשים אוהבות אוזניים, וגברים - עיניים. בין אם זה כך, הגברים לא ייראו פורנו, שם נשים בהצטיינות בקול רם, עומד גניחות, מתפתלות וצעקות גסות, מכמה נוגע. למעשה, אהבת "דמיגים" במהלך המין היא שאלה של העדפות אישיות ופטסים סקסיים, ואינו תלוי ברצפה.

התוכן של המאמר

1 צ'רט תריסר ביטויים שהאיש שלך רוצה לשמוע במיטה

גבר יכול להיות גם נחמד לשמוע כי הוא הטוב ביותר, מיומן ביותר, נלהב ביותר, הכי הרבה ביותר. אבל באילו ביטויים ניתן לומר אם אתה אישית לא עושה כלום? לדוגמה, בכך.

דרך תריסר משפטים כי האיש שלך רוצה לשמוע במיטה

חזור על שמו כאשר הוא עושה משהו שאתה נחמד במיוחד. מה יכול להיות נעים יותר מאשר להבין כי האישה האהובה עליך cums עם השם שלך על הפה שהיא לא יכולה לחשוב על שום דבר חוץ ממך כאשר אתה ביחד במיטה? לאשר ונתונך. תגיד "כן, כן, טוב, אז, כל כך נחמד, כן, יותר" - והכל רוח כזה. אל תחשוב על שום שטויות כמו מבנה לקסיקלי של הביטוי ותוסרת עשירה, הנה זה בהחלט לא בכך - העובדה היא לתת לחבר שלך כדי להבין מה אתה אוהב את זה הוא עושה הכל נכון.

אינטונציה חשובה: זה לא צריך להיות אישור של מורה או עמיתים, כמו "כן, Smirnov, טוב מאוד, לשבת, חמישה". לדבר אותו בעדינות, לאשר, בהתרגשות, לא להיות ביישן לכתוב לפחות קצת.

האיש שלך יכול להסתיר כמה שתרצה, אבל הוא גם מודאג ממדיו. לכן, אני אומר לו - ספר לי על אלוהים, הוא כל כך גדול, "" אני מרגיש איך הוא ממלא אותי, "" הוא כל כך חם, כל כך קשה "- זה יהיה משחק על הגאווה שלו, והוא יהיה נחמד מאוד. ומרגש, כמובן. תגיד לו שתסיים בקרוב. זה לא הכרחי לומר ישירות "אני ערמומי עכשיו," אתה יכול לחישה בחדות "אני עכשיו ... עכשיו ..." - הוא יבין הכל, לא ספק.

זה מרגש כי ההרגשה כי האישה כל כך טוב שהיא לא יכולה להפסיק, ובמקביל מרגיע את זה: גברים הם בדרך כלל לא ידועים פיזיולוגיה נקבה, כך שאתה יודע שהוא עושה הכל בסדר, ואת מעשיו יהיה מתוגמל עכשיו - הוא יהיה נחמד מאוד. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

"אני אוהב כשאתה גורם לי לקוני", "אני אוהב כשאתה נוגע לי שם" "," אני אוהב כשאתה גורם לי לנעימה "- בחר באפשרות ברמת ההגנה שלך.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. מרובים, קונים - גברים צעירים מוצלחים, מי גרוע יותר להיראות טוב בפגישה, לוקח ידית עם בחורה בהירה. הרווחים של זה הוא די מספיק כדי לכסות לחלוטין את עצמם כדי לכסות את האובייקטים הדרושים.

העיקרון הוא אותו דבר: הוא מרחף את הגאווה שלו ונותן ביטחון, וחירותך נרגשת. בונוס נעים: עכשיו הוא ינסה אפילו יותר לשמוע את זה שוב. "זה היה מדהים", "אהבתי את זה בטירוף", "אלוהים, זה הלילה הטוב ביותר בחיי". היי, החבר שלך ניסה, לתת לו קצת אישור - בפעם הבאה שהוא ינסה אפילו יותר! רק לא להתעלל משפטים כאלה: "מדהים" ו "בטירוף" הוא עדיין לא כל לילה. צנוע אותו אז כאשר אתה באמת אוהב שזה באמת אהב. "היום הוא היום שלך, לעשות מה שאתה רוצה. למה לא לתת לו קצת לחייב את הסירה שלך? אולי זה ייתן תחושות נעימות לא רק לו, אבל גם אתה, כי הוא בוודאי ינסה להפתיע אותך, ואולי כמה פנטזיות שלו יהיה וגם שלך. "אני רוצה אותך". "אני רוצה לנשק אותך," "אני רוצה אותך עכשיו," "אני רוצה אותך בעצמי", "אני רוצה שתסיים לי נכון," "אני רוצה לגרום לך למציצה". לא רק בנות כמו להרגיש ברוכים הבאים. "אני רוצה יותר". כן, זהו פריט נפרד. כאשר הבחור מבין שזה כל כך טוב כי הגברת שלו רוצה עוד פעם - כמובן, מתברר, לעזאזל! ומיד מאיזה מקום מופיעים, ואת האש בעיניים .. "חלמתי על כך כל היום". לחישות אותו באוזנו כשהוא נכנס לעצמו, ועיניים קרובות עם גוואן מבורך, יוצא מן הכלל - החבר שלך לא יזכור את זה. "אני אוהב את הריח שלך". סקס הוא שיעור חושני, נכון? כל האנשים הופכים קצת יותר חיה כאשר הם עושים אהבה, לאפשר התענוגות חושני ואינסטינקטים לשלול את הכדור.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות קשות נפשית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה יפה.

וידע על כך שאתה עושה את הריח שלו, ריח של אדם נרגש, סקסי להפליא. שיפוץ. במיוחד אם בחיים הרגילים אתה דואלי בעניין זה - זה יוביל בניגוד והבנה שאתה כל כך מגניב מאוד שאתה פשוט לא יכול לרסן. "כן, הכנס אותי, סוף סוף!"וכל גילויי חוסר סבלנות אחרים. "בואי, לקחת את החבר שלך כאן," "אני רוצה אותך עכשיו," "חיכיתי לזה כל היום, אז לקפוץ במיטה, קאובוי" - כפי שאתם אוהבים, תלוי בפנטזיה שלך. לפעמים זה די בחוסר סבלנות צועק את שמו או לעשות מחווה מזמין - כל דבר שייתן לו להבין כמה אתה רוצה אותו וכמה בטוח הרצונות שלנו.

אז, המסקנה: לדבר על הרצונות שלך ואת הרגשות, לספר את המחמאות של מאמציו, את המראה שלו, איברי המין שלו, לתת לו גם להרגיש את המאהב הרצוי והדהים, ליד שבו אתה משתגע. מזל טוב ולילות חמים שניכם!

Просмотров: 3261 | Добавил: chakarin90mn | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar